BMW Raktų Baterijos Keitimas
Senesnio modelio BMW rombo formos rakteliai, buvo sukurti taip, kad jų korpusas neatidarytų, nes buvo naudojama kraunama baterija. Dėja baterijos veikimo laikas paskaičiuotas automobilio gyvavimo ciklui, kurį BMW koncernas nustatė 8 metams.
Kodėl nustoja veikti pasikraunama baterija?
“Rombo” dar kitaip vadinami “deimanto” formos rakteliai buvo nebegaminami nuo 2006 metų. Todėl praėjus daugiau nei 12 metų jų baterija tiesiog nusidėvėjo iki tokio lygio, kad įmanoma atrakinti iš labai mažo atstumo arba visiškai nebeįmanoma.
Į ką atkreipti dėmesį keičiant bateriją?
Vienintelis sprendimas šiuo atvėju yra korpuso perpjovimas ir naujos originalios baterijos įlitavimas. Jei nusprendėte patys pasikeisti baterija, tai reikėtų daryti įpatingai atsargiai, kadangi mikroschemos komponentai yra labai arti pjūvio vietos.
Pažeidus ar brūkštėlėjus nors vieną komponentą, nebeužvesite automobilio ir visiškai nebeveiks centrinis pultelio valdymas, ko pasekoje reikės gamintis naują raktą arba bandyti taisyti senąjį. Jei bus pažeisti keli komponentai, tokio remonto kaina gali siekti arba viršyti naujo raktelio kainą.
Pjaunant korpusą reikia atkreipti dėmesį į pjovimo liniją, nes neteisingai perpjovus korpusą, gali tekti pavargti su mygtukais, kurie gali imti spaudinėtis ne taip sklandžiai arba visai nereaguoti. Taip atsitinka dėl per daug pašalinto paviršaus pjovimo metu arba neteisingo naudojamų klijų kiekio.
Kokiems BMW modeliams, tai gręsia?
Rombo formos raktelius tūrėjo šie BMW modeliai E38, E39, E46, E52, E53, E61, E63, E64, E65, E66, E67, E68, E70, E71, E81, E82, E84, E85, E86, E87, E88, E89, E90, E91, E92, E93, kurie apytiksliai buvo išleisti nuo 2000 iki 2006 metų.